اهداف، فعالیت‌ها و خدمات

Instagram

تیم GISدان با هدف آموزش و انجام پروژه­‌ها و پژوهش­‌های تخصصی در تمام زمینه‌­های اطاعات و آنالیزهای مکان محور کار خود را آغاز کرده است و سعی دارد به عموم مردم در درک میزان کاربرد GIS جهت بهبود انواع فعالیت‌­ها و سرعت بخشیدن در رسیدن به اهداف سلامتی، شغلی، تحصیلی و … کمک کند.

۱) اگر شما صاحب یک کسب­‌و­کار (چه مجازی و چه غیرمجازی) هستید و فعالیت تجاری دارید ؛

GISدان می­‌تواند توسط هوش تجاری مکان مبنا شما را به پیشرفته‎‌ترین علم و ابزار روز دنیا برای احداث و پیشرفت کسب‌­و­کارتان مجهز کند تا در رقابت با رقبای تجاری خود بی­‌همتا باشید. ما دنیایی از خدمات را برای شما داریم که برای آشنایی و اطلاع از آنها، می­‌توانید با کلیک روی این لینک به صفحه‌­ی مربوطه بروید.

۲) اگر شما مدیریت یک سازمان و یا ارگان را بر عهده دارید ؛

بسته به نوع سازمان و یا ارگان می‌­توانید از GIS برای پیشرفت بخش­‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال یک آتش­‌نشانی بهتر است در کدام قسمت شهر تجهیزات و نیروهای خود را مستقر کند تا بیشترین دسترسی را به مناطق مختلف حادثه خیز داشته باشد؟ یا تجهیزات و نیروهای مربوط به فوریت‌­های پزشکی چطور در سطح شهر توزیع و مستقر شوند تا در کم‌ترین زمان ممکن بتواند محدوده وسیعی را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد؟ پلیس راه چطور میزان خطر را برای نقاط مختلف جاده در شرایط آب و هوایی و زمانی مختلف مدلسازی کند تا بداند چه خدماتی را ، چه زمانی و در کجا قرار دهد که بیشترین بهره برداری را از زمان ، هزینه و نیرو­های خود داشته باشد؟ این خدمات تنها محدود به خدمت رسانی و مقابله با بحران­‌های مختلف نیستند و هر ارگان و سازمانی مطمئنا می­تواند از GIS برای هدفمند­تر ساختن زمان و هزینه استفاده کند. شما فقط کافیست از طریق این لینک با ما ارتباط برقرار کنید و با شرح ماهیت سازمان و اهداف مدنظر برای آن از خدمات قابل ارائه ما مطلع شوید. ارسال این پیام و دریافت جواب آن به جز چند دقیقه‌­ای وقت، هزینه‌­ی دیگری ندارد. پس در نوشتن آن شک نکنید.

۳) اگر دانشجو هستید ؛

شاید فکر کنید منظور ما تنها دانشجویان علوم زمین است، اما اینطور نیست. شما از هر رشته‌­ای که باشید، بدون استثنا، با ما وجه اشتراک­‌هایی دارید که ما از آنها برای کمک به پیش بردن پایان­‌نامه‌­ها، پروژه­‌ها و علم افزایی شما استفاده خواهیم کرد و عملی شدن آن تضمینی است.

بخش­های مختلف خدمات ما برای شما به شرح زیر است…

۳-۱) متن­‌های آموزشی و دانستنی‌­ها:

الف) به صورت مداوم تولید می‌­شود و سعی بر این است در مباحث جدید و همچنین زمینه‌هایی باشد که شما استقبال بیشتری از آن دارید.

ب) بخشی از آنها بسیار مختصر و ساده نوشته شده­‌اند تا در کمترین زمان ممکن اطلاعات خواسته شده را منتقل کنند و بخشی از آن­ها به صورت جامع و کامل هستند تا بیشترین طلاعات ممکن را در اختیار دانش­‌پژوه قرار دهند.

۳-۲) ویدئو­های آموزشی:

الف) معمولا در هر زمینه مباحث ابتدایی را به صورت رایگان و خیلی ساده ارائه می‌­دهیم تا اولا بتوانید اولین گام را در یادگیری مبحث مورد نظر بردارید و از شروع کردن آن نترسید، ثانیا نحوه تدریس مدرس را ببینید تا با رضایت از نحوه تدریسش آموزش مربوطه را تهیه کنید.

ب) سرفصل هریک از آموزش­‌ها ریزبه‌­ریز در توضیحات محصول نوشته شده.

ج) آموزش­‌ها در سطح خود به زبان ساده و شیوا ارائه شده‌اند اما با این وجود در صورت داشتن هرگونه ابهام و سوال در مباحث آموزش مربوطه می‌­توانید از طریق ایمیل حساب کاربری خود که آموزش را بوسیله آن خریداری کرده­‌اید (همچنین به صورت کامنت در زیر محصول)، از پشتیبانی و خدمات پس از فروش ما برخوردار شوید.

د) به جز مواردی که نظر ارسالی حاوی محتوای غیراخلاقی و توهین آمیز باشد، تمامی نظرات کاربران در مورد محصول خریداری شده نمایش داده می­‌شوند تا دانشجو از نقاط قوت و ضعف آموزش آگاهی لازم را داشته باشد.

۳-۳) مشاوره و آموزش مراحل مختلف­ پایان‌­نامه‌­ها، پروژ­ه و پژوهش­‌ها:

الف) مشاوره‌­ها با برنامه‌­ریزی، تفکر و مطالعه قبلی ارائه خواهند شد. به این صورت که شما ابتدا فرم مربوط به مشاوره را تکمیل می­‌کنید و در آن اطلاعاتی راجب ابعاد مختلف پروژه و ایده خود به ما می­‌دهید. GISدان ابتدا این فرم را به طور کامل بررسی خواهد کرد و مطالعات و تفکر و مشورت‌­های تیمی لازم انجام خواهد شد، سپس در صورتی که بتواند به شما کمک کند به شما اطلاع خواهد داد و هزینه‌­ی مشاوره را نسبت به زمان و حجم آن مشخص خواهد کرد. هیچ یک از خدمات سربسته نیستند و قبل از پرداخت هرگونه وجه شفاف سازی­‌های لازم انجام خواهد شد تا در نهایت چیزی که عاید شما می­‌شود موفقیت و پیش بردن پروژه باشد و چیزی که عاید ما می­شود رضایت شما.

ب) انجام دادن پایان­‌نامه‌­ها بدون علم افزایی، یک دلالی زیان­بار و باعث فارغ­‌التحصیل شدن افراد غیرمتخصص در قالب افراد متخصص و در نتیجه پس­رفت جامعه و کشور است. از آنجا که هدف اصلی GISدان تولید و ترویج علم است، پایان‌­نامه­‌های دریافت شده به همراه آموزش جزءبه‌­جزء مراحل مختلف آن ارائه خواهند شد تا علمی بر علم شما افزوده شود و همگی در مسیر علم­‌افزایی ثابت قدم بمانیم.

۴) اگر در رشته و کار خود خبره و پیش­گام هستید:

ما هرچقدر­هم که در کار خود خبره باشیم و خبره شویم، بدون شک کمتر از قطره‌­ای در دریای علم GIS هستیم. پس به همه­‌ی شما کسانی که در رشته خود خبره‌­اید، پیشنهاد همکاری برای افزایش ارتباط GIS با حرفه شما را می­دهیم و با کمال میل به دنبال هرچه موثرتر ساختن این علم در بهبود کیفیت زندگی و انواع فعالیت­‌های اقشار مختلف جامعه هستیم.

۵) بخش آخر خدمات ما می‌­تواند برای عموم مردم باشد:

عموم مردم دانسته و ندانسته از GIS در زندگی روزمره خود استفاده می­‌کنند. برای مثال تقریبا همه از گوگل­‌مپس و اسنپ و دیگر اپلیکیشن­‌های رایج مکان‌­محور برای مسیریابی و همچنین آگاهی از وضعیت مسیر و زمان رسیدن به مقصد استفاده می­کنند، از نقشه­‌های موضوعی با اهداف مختلف بهره می­برند، در مسائل قضایی برای کشف تخلفات مربوط به اراضی مجبورند به کارشناس و متخصص­ان علوم زمین مراجعه کنند و بسیاری موارد دیگر که خواسته و ناخواسته همگی با آن درگیریم.

تیم GISدان با ارائه دانستنی­‌هایی در خصوص کاربرد­های GIS در زندگی روزمره و همچنین مشاوره‌­هایی مانند مشاوره­‌های قضایی مربوط به اراضی، در جهت مشاوره و علم‌­افزایی عموم مردم نیز خدمات ارائه می­دهد.

همانطور که اشاره شد ما کمتر از قطره­‌ای در دریای بیکران علم GIS هستیم، اما همیشه در تلاشیم تا در این حوزه پیش­گام، بروز و مفید واقع شویم.

به GISدان خوش­ آمدید.