آموزش انجام مقاله و پایان‌نامه (برای موضوع شما)

Instagram

شما از هر رشته‌­ای که باشید، بدون استثنا، با ما وجه اشتراک­‌هایی دارید که ما از آنها برای کمک به پیش بردن پایان­‌نامه‌­ها، پروژه­‌ها و علم افزایی شما استفاده خواهیم کرد و عملی شدن آن تضمینی است.

خدمات GISدان در مورد مقالات و پایان‌نامه‌ها به دو بخش اصلی تقسیم بندی می‌گردد؛ مشاوره و آموزش انجام تمامی مراحل

الف) مشاوره‌­ها با برنامه‌­ریزی، تفکر و مطالعه قبلی ارائه خواهند شد. به این صورت که شما فرم مربوط به مشاوره (انتهای صفحه) را تکمیل می­‌کنید و در آن اطلاعاتی راجب ابعاد مختلف پروژه و ایده خود به ما می­‌دهید. GISدان ابتدا این فرم را به طور کامل بررسی خواهد کرد و مطالعات و تفکر و مشورت‌­های تیمی لازم انجام خواهد شد، سپس در صورتی که بتواند به شما کمک کند به شما اطلاع خواهد داد و هزینه‌­ی مشاوره را نسبت به زمان و حجم آن مشخص خواهد کرد. هیچ یک از خدمات سربسته نیستند و قبل از پرداخت هرگونه وجه شفاف سازی­‌های لازم انجام خواهد شد تا در نهایت چیزی که عاید شما می­‌شود موفقیت و پیش بردن پروژه باشد و چیزی که عاید ما می­شود رضایت شما.

ب) انجام دادن پایان­‌نامه‌­ها بدون علم افزایی، یک دلالی زیان­‌بار و باعث فارغ­‌التحصیل شدن افراد غیرمتخصص در قالب افراد متخصص و در نتیجه پس­رفت جامعه و کشور است. از آنجا که هدف اصلی GISدان تولید و ترویج علم است، پایان‌­نامه­‌های دریافت شده به همراه آموزش جزءبه‌­جزء مراحل مختلف آن ارائه خواهند شد تا علمی بر علم شما افزوده شود و همگی در مسیر علم­‌افزایی ثابت قدم بمانیم.

جهت درخواست کمک برای انجام پروژه، پایان‌نامه، نوشتن پروپوزال و نوشتن مقاله فرم زیر را تکمیل فرمایید.


مشاوره برای موضوعآموزش نوشتن پروپوزالمشاوره حین انجام پروژهآموزش مراحل انجام پروژهمشاوره برای نوشتن مقاله نهاییآموزش نوشتن مقاله نهایی